< Till bloggens startsida

!

Höll nästan på att säga god morgon men ack nej vad fel. Vi tog bort Alfreds ena sida på spjälsängen för att testa om han klarar att ligga kvar. Jo det gick jättebra första kvällen och nästa middag men i natt så har det inte alls gått. Klockan 3.40 vaknar jag och inser att han är utanför vår dörr så jag går upp fort för att släppa in han (dörren är öppen men han har inte gått in) och jag hittar han liggandes på golvet med hans kudde. Lägger han i vår säng och ger han välling och han somnar i någon timme till. Jag vaknar sen av att han biter mig och tar fart för att få in ett karateslag i bröstet på mig. Kul! Han fortsätter med att försöka gå balansgång på våra huvuden och lägga sig på tvären mellan oss så han kan slå mig med händerna medans han sparkar Erik i sidan.
Han ligger fortfarande och skriker men i sin säng och Erik försöker söva han. OJ vad vi ska sätta på den där spjälsidan igen...

Source: google.co.uk via Laura on Pinterest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0