< Till bloggens startsida

Vilka stolar?

Att möblera sitt eget hem tycker jag kan va något av det svåraste. Man blir extremt hemmablind.
just nu letar vi stolar in till vardagsrummet där vi fått ställa våra köksstolar så länge men nu fick jag panik på våra gamla pinnstolar som vi hade i köket så länge att jag slängde ut dom. Så nu måste vi ha stolar!
Jag funderar på att köra en klassiker och införskaffa myranstolar? Vill dock ha dom med tre ben och dom måste vara svarta och det är inte det lättaste att hitta om man nu inte vill köpa nya och det har jag ingen lust med.

Source: betterlivingthroughdesign.com via Richard on Pinterest

Source: soform.blogspot.com via Sofie on Pinterest

 

 

Source: wabisabi-style.blogspot.com via Petra on Pinterest




Eller så skaffar jag några helt andra stolar men dom måste passa till detta bordet


Source: bukowskismarket.com via Anna on Pinterest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0