< Till bloggens startsida

Tom Dixon

Jag är lite smått förälskad i princip allt Tom Dixon gör. Jag har själv en Copper Shade hängandes över matsalsbordet och jag hade önskat att jag hade fler produkter ifrån han.
Här är lite bilder man kan drömma sig bort i...

Source: lindsaycharlotte.tumblr.com via Ásta on Pinterest

Source: yliving.com via Tara on Pinterest

Source: referans.wordpress.com via Bruna on Pinterest

Source: blog.digs.com via Fernanda on Pinterest

Source: tomdixon.net via Laura on Pinterest

Source: number-nineteen.blogspot.com via Mia on Pinterest

Source: ekoij.com via Robert on Pinterest

Source: dezeen.com via Visualworld on Pinterest

Source: abchome.com via Kristy on Pinterest

Source: artilleriet.se via Anna on Pinterest

Source: artilleriet.se via Anna on Pinterest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0